Fleur ’t Hart

“De grootste impact begint bij het begrijpen van de ander”

Ik heb International Business Administration gestudeerd aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en me gespecialiseerd in Marketing Management met een master. Na mijn studie ben ik aan de slag gegaan als Customer Strategy Consultant bij Merkle, waar ik heb gewerkt aan Customer Experience Management (CXM) projecten voor bedrijven zoals Albert Heijn, Marktplaats en SkyShowtime. Vanuit mijn marketingachtergrond ben ik gespecialiseerd in het in kaart brengen van de ervaringen en behoeften van eindgebruikers, het opstellen van strategieën om hen effectief te bereiken, en het implementeren van interventies om hun ervaring te verbeteren.

Ik ben gedreven door de ambitie om een verschil te maken bij maatschappelijke uitdagingen op het gebied van zorg en welzijn. Bij Luckt kan ik mijn ervaring en ambitie combineren om positieve impact te realiseren.

In mijn rol als consultant en projectleider werk ik oplossingsgericht en georganiseerd, met als doel de impact van innovatieve en effectieve oplossingen te vergroten. Om dit te bereiken, verbind ik verschillende belanghebbenden en versterk ik interdisciplinaire samenwerkingen, waarbij ik mijn ervaring in stakeholdermanagement optimaal inzet.

In mijn vrije tijd breng ik veel tijd door op de dansvloer. Ik heb als droom om mee te doen aan de Mundial, het wereldkampioenschap Argentijnse Tango. Zo ben ik ook bezig met het leren van de Spaanse taal, zodat ik me verstaanbaar kan maken in Buenos Aires.