Maye de Ruiter

“Als het niet rechtsom kan, dan wel linksom!”

Mijn loopbaan begon op jonge leeftijd in de horeca – als bijbaantje op mijn 15e, dat uiteindelijk uitgroeide tot een carrière van ruim 15 jaar. In die tijd heb ik onder andere gewerkt als horecamanager op Schiphol en was ik verantwoordelijk voor een grote vestiging van een bakkerij en café. Gedurende die jaren heb ik meerdere diploma’s behaald en veel ervaring opgedaan in leidinggeven, organiseren en het stroomlijnen van processen achter de schermen.

Toen ik kinderen kreeg, merkte ik dat ik behoefte had aan meer regelmaat en stabiliteit. Omdat ik in de horeca al veel ervaring had opgedaan met administratieve en backoffice-taken, heb ik bewust de stap gezet richting een functie als Office Manager. Sindsdien werk ik in die rol met veel plezier en heb ik mijn ervaring verder uitgebreid in diverse omgevingen.

Binnen Luckt ben ik officemanager van onze kantoren in Utrecht, Rotterdam en Amsterdam. Ook ben ik Lucktbreed verantwoordelijk voor verschillende projecten. Als Office Manager bij Luckt zorg ik ervoor dat alles op kantoor soepel verloopt. Ik ondersteun het team verschillende vlakken. Van planning en facilitaire zaken tot het bewaken van de structuur achter de schermen – ik zorg dat iedereen onbezorgd kan werken.

Ik ben goed in het houden van overzicht en werk gestructureerd. Collega’s kunnen op me rekenen voor een vlotte afhandeling en een positieve sfeer, maar ik ben ook in voor gezelligheid en af en toe een geintje.

Ik ben ook bootcamptrainer naast mijn werk als officemanager. Hierbij geef ik bootcamptrainingen voor vrouwen in verschillende fases van hun leven, bijvoorbeeld zwanger of net bevallen.