Kom werken als
Officemanager locaties Utrecht en Rotterdam
Wil jij werken in een snelgroeiende organisatie met een gedreven team van medewerkers? Ben jij op zoek naar een professionele werkplek waar het gewaardeerd wordt als je elkaar uitdaagt? Met collegialiteit en veel eigen verantwoordelijkheid? Dan pas je bij ons!
Het verschil willen maken, dat is onze stijl!
Luckt is een innovatief adviesbureau met een focus op Zorg & Welzijn. Wij begeleiden en ondersteunen multidisciplinaire, domein–overstijgende projecten binnen deze sectoren. Hierin werken we nauw samen met lokale, regionale en landelijke overheid, en zorg- en welzijnsorganisaties. De opdrachten variëren van het begeleiden van innovatieve samenwerkingsverbanden tot aan het volledige programmamanagement op het gebied van digitaliseringsvraagstukken.
Wie zoekt Luckt?
Wij zijn momenteel met een team van bijna 40 collega’s. Wij hebben vestigingen in Eindhoven, Rotterdam en Utrecht. Voor onze locaties in Utrecht en Rotterdam zijn we op zoek naar een Officemanager voor minimaal 24 uur in de week. Heb jij een niet lullen maar poetsen mentaliteit? Bent flexibel om op beide locaties te werken? Én heb je veel energie, houd je niet van stil en saai, maar bloei je juist op in een snelle en commerciële omgeving? Hou je van heldere communicatie en het verschil maken? Dan zoeken we jou!
Hoe ziet de functie van Officemanager eruit?
Een dag als Officemanager bij Luckt is dynamisch! Geen dag is hetzelfde. In deze spilfunctie ben je de verbindende kracht voor collega´s binnen de 2 locaties. Je bent onmisbaar voor het organiseren van een soepel verlopende werkdag van je collega’s. Als je ’s ochtends binnenkomt, gaat de telefoon al. Terwijl je deze aanneemt start je je computer op en zie je een vol gestroomde mailbox. Je beantwoordt telefonisch vragen van collega’s. Ondertussen lees je alle binnengekomen mails, beantwoord je deze of stuur je ze door. Tijdens de teamvergadering van de locatie, waar de één na de andere collega enthousiast aan het woord is, maak jij aantekeningen. Je maakt hiervan een korte actie- en besluitenlijst, want je weet dat je collega’s niet vrolijk worden van grote lappen tekst en dat het duidelijk is wat er van hen verwacht wordt.
Als Officemanager ben je het eerste aanspreekpunt van de locatie. Je werkt samen met de andere officemanagers, de locatiemanagers en een team van consultants, die jou met regelmaat aan je mouw trekken. Dit team is dagelijks hard aan het werk om onze opdrachtgevers te adviseren bij allerlei projecten. Jij ondersteunt hen met zaken als het opstellen van een overeenkomst en het controleren van de aangeleverde documenten. Daarnaast draag je zorg voor de administratie en facturatie van deze opdrachten en adviseer je de consultants als een procedure niet gaat zoals het zou moeten. Je bent een pietje precies en zorgt ervoor dat je dit foutloos en snel doet.
Dan opeens gaat er een lichtje bij je branden; over twee maanden wordt er een bijeenkomst voor alle Luckters georganiseerd. Je moet hiervoor nog een locatie regelen, uitnodigingen versturen en de agenda samenstellen. Jij laat je natuurlijk niet gek maken, springt vol passie in het volgende project en krijgt nieuwe energie van het ondersteunen van zo´n dynamische groep mensen.
Wat biedt Luckt?
Onlangs zijn we voor de 3e maal gecertificeerd als Great Place To Work! Daar zijn wij trots op én daarmee weet je dat je komt te werken in een organisatie waar collega’s met trots, plezier en vertrouwen aan het werk zijn.
Je maakt deel uit van een team, waarin wij gezamenlijk werken aan het leveren van toegevoegde waarde aan onze opdrachtgevers. Daarbij vragen wij jou bij te dragen en mee te denken aan de verdere groei van Luckt. We zijn uiteraard flexibel in uren- en vakantie-indeling en bieden je een marktconform salaris. Om bij te blijven met alle innovaties en vernieuwingen krijg je ruimte om jezelf door te ontwikkelen. Verder is er aandacht voor coaching en persoonlijke ambitie. Naast hard werken houden wij ook van gezelligheid met regelmatig teamuitjes en vrijdagmiddagborrels.
En last but not least; onze kantoren in Utrecht én Rotterdam, maar ook in Eindhoven, zitten op ontzettend gave locaties. De kantoren van Eindhoven en Rotterdam in Microlab en Utrecht in de Jaarbeurs Innovation Mile (JIM), allen dicht bij het centraal station.
Wat Luckt jou?
- Jij hebt ervaring als officemanager of een soortgelijke functie
- Jij hebt een kritische, daadkrachtige en vrolijke persoonlijkheid
- Jij presteert goed onder druk, bent in staat om veel hooi op je vork te nemen en weet daarbij je grenzen aan te geven
- Jij bent accuraat en hebt van nature een goed gevoel voor organiseren, structureren en plannen
- Je hebt een out-of-the-box mentaliteit en denkt in kansen en mogelijkheden
- Jij bent communicatief en hebt verbindende kwaliteiten
Beschik je daarnaast over het Luckt DNA? Dan pas jij prima bij Luckt!
Luckter worden?
Bij Luckt streven we naar een inclusieve cultuur waarin iedereen zich welkom voelt. We geloven dat diversiteit in achtergrond, ervaring en perspectief ons sterker maakt. We moedigen kandidaten van alle achtergronden aan om te solliciteren. Interesse? Stuur dan je CV en korte motivatie naar werken@luckt.nl